مجله طراحی
مجله طراحی
تبلیغات آگاهی و تبلیغات

O3JECT

تبلیغات آگاهی و تبلیغات از آنجا که فضای خصوصی در آینده به یک منبع با ارزش تبدیل می شود ، نیاز روز افزون به تعریف و طراحی این اتاق در عصر حاضر از اهمیت بسیاری برخوردار است. O3JECT متعهد به تولید و تبلیغ فضای ضد آب به عنوان یادآوری زیبایی شناختی از آینده ای ناشناخته است. یک مکعب دست ساز ، محصور و رسانا ، ساخته شده توسط اصل قفس فارادی ، مظهر تحقق نمادین از یک اتاق به ظاهر آرمانشاهی است که از طریق یک طرح جامع کمپین تبلیغ می شود.

نام پروژه : O3JECT, نام طراحان : Matthias Schneck, نام مشتری : O3JECT.

O3JECT تبلیغات آگاهی و تبلیغات

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.