مجله طراحی
مجله طراحی
تبلیغات آگاهی و تبلیغات

O3JECT

تبلیغات آگاهی و تبلیغات از آنجا که فضای خصوصی در آینده به یک منبع با ارزش تبدیل می شود ، نیاز روز افزون به تعریف و طراحی این اتاق در عصر حاضر از اهمیت بسیاری برخوردار است. O3JECT متعهد به تولید و تبلیغ فضای ضد آب به عنوان یادآوری زیبایی شناختی از آینده ای ناشناخته است. یک مکعب دست ساز ، محصور و رسانا ، ساخته شده توسط اصل قفس فارادی ، مظهر تحقق نمادین از یک اتاق به ظاهر آرمانشاهی است که از طریق یک طرح جامع کمپین تبلیغ می شود.

نام پروژه : O3JECT, نام طراحان : Matthias Schneck, نام مشتری : O3JECT.

O3JECT تبلیغات آگاهی و تبلیغات

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.