مجله طراحی
مجله طراحی
فیلتر سیگار

X alarm

فیلتر سیگار زنگ هشدار X ، زنگ خطر برای افراد سیگاری است تا آنها را در هنگام انجام این کار متوجه کنند که با خودشان چه کاری انجام می دهند. این طرح نسل جدیدی از فیلترهای سیگار است. این طرح می تواند جایگزینی مناسب برای تبلیغات گران قیمت در برابر استعمال سیگار باشد و بیشتر از سایر تبلیغات منفی بر ذهن افراد سیگاری تأثیر می گذارد. از ساختار بسیار ساده ای برخوردار است ، فیلترها با یک جوهر نامرئی حک شده اند که سطح منفی طرح را شامل می شود. با هر پف طرح تر واضح تر به نظر می رسد ، بنابراین با هر پف خواهید دید که قلب شما تاریک تر شده و می دانید چه اتفاقی برای شما می افتد.

نام پروژه : X alarm, نام طراحان : Ladan Zadfar and Mohammad Farshad, نام مشتری : Creator studio.

X alarm فیلتر سیگار

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.