مجله طراحی
مجله طراحی
روشنایی دوچرخه

Astra Stylish Bike Lamp

روشنایی دوچرخه آسترا یک لامپ دوچرخه شیک با یک بازوی با بدنه یکپارچه با جنس آلومینیوم است. آسترا کاملاً بدنه سخت و سبک را در یک نتیجه تمیز و شیک ترکیب می کند. بازوی آلومینیومی یک طرفه نه تنها از دوام بالایی برخوردار است بلکه به Astra اجازه می دهد تا در وسط فرمان قرار بگیرد که وسیع ترین برد پرتوی را فراهم می کند. آسترا از یک خط قطع کامل برخوردار است ، این پرتو باعث ایجاد تابش درخشانی برای افراد در آن طرف جاده نخواهد شد. آسترا به دوچرخه می دهد یک جفت چشم براق جاده را روشن می کند.

نام پروژه : Astra Stylish Bike Lamp, نام طراحان : Chou-Hang, Yang, نام مشتری : LEXDESIGN.

Astra Stylish Bike Lamp روشنایی دوچرخه

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.