مجله طراحی
مجله طراحی
پروژه تایپوگرافی

Reflexio

پروژه تایپوگرافی پروژه تایپوگرافی آزمایشی که ترکیبی از بازتاب در یک آینه با حروف کاغذی است که توسط یکی از محورهای آن بریده شده است. این نتایج در ترکیبات مدولار است که زمانی عکس می گیرند ، تصاویر سه بعدی را نشان می دهد. این پروژه از تضاد جادویی و تصویری برای انتقال از زبان دیجیتال به دنیای آنالوگ استفاده می کند. ساخت حروف روی آینه ، واقعیت های جدیدی را با تأمل ایجاد می کند که نه حقیقت و نه باطل هستند.

نام پروژه : Reflexio, نام طراحان : Estudi Ramon Carreté, نام مشتری : Estudi Ramon Carreté.

Reflexio پروژه تایپوگرافی

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.