مجله طراحی
مجله طراحی
کاسه زیتون

Oli

کاسه زیتون OLI ، یک شیء بصری مینیمالیستی ، بر اساس عملکرد آن ، ایده پنهان کردن چاله های ناشی از یک نیاز خاص ، تصور می شد. این به دنبال مشاهدات موقعیت های مختلف ، زشتی چاله ها و لزوم تقویت زیبایی زیتون بود. به عنوان یک بسته بندی دو منظوره ، Oli ایجاد شده است به طوری که پس از باز کردن آن ، بر عامل تعجب آور تأکید می شود. این طراح از شکل زیتون و سادگی آن الهام گرفته بود. انتخاب پرسلن به ارزش خود مواد و قابلیت استفاده آن مربوط می شود.

نام پروژه : Oli, نام طراحان : Miguel Pinto Félix, نام مشتری : MPFXDESIGN.

Oli کاسه زیتون

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.