مجله طراحی
مجله طراحی
چهار پایه

Ane

چهار پایه چهار پایه آنه دارای تخته های چوبی جامد است که به نظر می رسد به طور هماهنگ و در عین حال مستقل از پاهای الوار ، بالای قاب فولادی شناور هستند. این طراح اظهار می کند که صندلی ، دست ساخته شده در چوب مصنوعی سازگار با محیط زیست ، از طریق استفاده بی نظیر از قطعات متعدد از یک شکل چوب قرار گرفته و به صورت پویا برش داده می شود. هنگام نشستن روی چهار پایه ، اندکی افزایش زاویه به پشت و زاویه چرخش در طرفین به گونه ای به پایان می رسد که موقعیت طبیعی و راحت نشستن را فراهم می کند. چهار پایه آن فقط از درجه پیچیدگی مناسب برای ایجاد یک پایان زیبا برخوردار است.

نام پروژه : Ane, نام طراحان : Troy Backhouse, نام مشتری : troy backhouse.

Ane چهار پایه

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.