مجله طراحی
مجله طراحی
جعبه Dvd

Paths of Light

جعبه Dvd بهترین راه برای نگه داشتن انیمیشن کوتاه مسیرهای راهیان نور توسط زینا کاراملو اطمینان از این بود که دی وی دی یک مورد زیبا برای مطابقت دارد. بسته بندی در واقع به نظر می رسد که از جنگل بیرون آورده شده است و برای تهیه CD ساخته شده است. در قسمت بیرونی ، خطوط مختلفی دیده می شود که تقریباً به عنوان درختان کوچک در حال رشد در سمت کیس ظاهر می شوند. نمای بیرونی چوبی همچنین به زیبایی ظاهری بسیار طبیعی کمک می کند. Paths of Light یک مورد به روزرسانی شدید از مواردی است که در دهه 1990 برای CD ها دیده شد ، که معمولاً از پلاستیک اولیه با یک بسته کاغذی برای توضیح مطالب داخل تشکیل شده بود. (متن توسط JD Munro)

نام پروژه : Paths of Light , نام طراحان : Francisco Elias & Nelson Fernandes, نام مشتری : Francisco Elias & Nelson Fernandes.

Paths of Light  جعبه Dvd

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.