مجله طراحی
مجله طراحی
ساختار سایبان فوتوکرومی

Or2

ساختار سایبان فوتوکرومی Or2 یک ساختار سقف یک سطح است که به نور خورشید واکنش نشان می دهد. بخش های چند ضلعی سطح نسبت به نور ماوراء بنفش واکنش نشان می دهند و موقعیت و شدت اشعه خورشیدی را ترسیم می کنند. وقتی در سایه قرار دارید ، قسمت های Or2 به رنگ سفید شفاف هستند. با این حال وقتی در معرض نور خورشید رنگی می شوند ، فضای زیر را با رنگ های مختلف نور پر می کنند. در طول روز ، Or2 به یک وسیله سایه بان تبدیل می شود که فضای زیر آن را کنترل می کند. در شب Or2 به لوستر عظیمی تبدیل می شود و نوری را پخش می کند که در طول روز توسط سلول های فتوولتائیک یکپارچه جمع آوری شده است.

نام پروژه : Or2, نام طراحان : Christoph Klemmt & Rajat Sodhi, نام مشتری : Orproject.

Or2 ساختار سایبان فوتوکرومی

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.