مجله طراحی
مجله طراحی
برچسب شراب و بسته های گازدار

Il Mosnel QdE 2012

برچسب شراب و بسته های گازدار دقیقاً همانطور که دریاچه ایسه در سواحل فرانسیساکورتا پاشیده می شود ، شراب گازدار نیز لبه های یک لیوان را مرطوب می کند. این مفهوم یک گرافیک مجدد در مورد شکل دریاچه است و تمام توان یک بطری Reserve را که در یک لیوان کریستالی ریخته می شود بیان می کند. یک برچسب زیبا و پر جنب و جوش ، متعادل در گرافیک و رنگ های خود ، یک راه حل جسورانه با پلی پروپیلن شفاف و چاپ طلای فویل کاملاً داغ است تا احساسات جدیدی به شما بخشد. ریختن شراب روی جعبه ، جایی که گرافیک ها در اطراف بسته قرار می گیرند ، تأکید می شود: ساده و تأثیرگذار که از دو عنصر "slive et tiroir" تشکیل شده است.

نام پروژه : Il Mosnel QdE 2012, نام طراحان : Laura Ferrario, نام مشتری : FERRARIODESIGN.

Il Mosnel QdE 2012 برچسب شراب و بسته های گازدار

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.