مجله طراحی
مجله طراحی
Swatches رنگ آبجو

Beertone

Swatches رنگ آبجو Beertone اولین راهنمای مرجع آبجو بر اساس رنگ های مختلف آبجو است که در پنکه شیشه ای ارائه شده است. برای چاپ اول ما از 202 آبجو مختلف استفاده کردیم که در سراسر کشور سفر می کردند ، از شرق به غرب ، از شمال به جنوب. کل این فرایند زمان زیادی را صرف کرد و یک لجستیک دقیق به نتیجه رسید اما نتیجه این دو احساس در کنار هم باعث افتخار ما می شود و نسخه های بعدی از قبل برنامه ریزی شده اند. به سلامتی!

نام پروژه : Beertone, نام طراحان : Alexander Michelbach, نام مشتری : Beertone.

Beertone Swatches رنگ آبجو

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.