مجله طراحی
مجله طراحی
تلویزیون 40 "led"

GlassOn

تلویزیون 40 "led" این مجموعه طراحی بدون قاب با راه حل های مختلف طراحی در اندازه های متغیر با عنصر شیشه است. ظرافت ایجاد شده با شفافیت شیشه و با لطف تمام عیارهای فلزی که صفحه را در اندازه های بزرگ محاصره می کنند ادامه می یابد. بدون استفاده از جلوی پلاستیکی و جلوی پلاستیکی عادت شده ، طراحی از طریق دنیای مجازی و مخاطب با ضخامت چشمگیر کاهش یافته در محصولات 40 "، 46" و 55 "در ارتباط است. کل قاب فلزی که جلوی شیشه را دارد ، با طراحی دقیق اتصال ، کیفیت طراحی را ارتقا می بخشد. مواد مختلف

نام پروژه : GlassOn, نام طراحان : Vestel ID Team, نام مشتری : .

GlassOn تلویزیون 40 "led"

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.