مجله طراحی
مجله طراحی
تلویزیون 40 "led"

GlassOn

تلویزیون 40 "led" این مجموعه طراحی بدون قاب با راه حل های مختلف طراحی در اندازه های متغیر با عنصر شیشه است. ظرافت ایجاد شده با شفافیت شیشه و با لطف تمام عیارهای فلزی که صفحه را در اندازه های بزرگ محاصره می کنند ادامه می یابد. بدون استفاده از جلوی پلاستیکی و جلوی پلاستیکی عادت شده ، طراحی از طریق دنیای مجازی و مخاطب با ضخامت چشمگیر کاهش یافته در محصولات 40 "، 46" و 55 "در ارتباط است. کل قاب فلزی که جلوی شیشه را دارد ، با طراحی دقیق اتصال ، کیفیت طراحی را ارتقا می بخشد. مواد مختلف

نام پروژه : GlassOn, نام طراحان : Vestel ID Team, نام مشتری : .

GlassOn تلویزیون 40 "led"

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.