مجله طراحی
مجله طراحی
عسل

Ecological Journey Gift Box

عسل طراحی جعبه هدیه عسل با الهام از "سفر زیست محیطی" Shennongjia با گیاهان وحشی فراوان و محیط زیست محیطی طبیعی خوب است. محافظت از محیط زیست محیطی محلی موضوع خلاق طراحی است. این طرح ، هنر نمایش عروسکی و سایه بان سنتی چینی را به نمایش می گذارد تا زیست محیط طبیعی طبیعی و پنج حیوان نادر و در معرض خطر طبقه اول را نشان دهد. کاغذ چمن و کاغذ چوب خشن از مواد بسته بندی استفاده می شود که بیانگر مفهوم طبیعت و حفاظت از محیط زیست است. جعبه بیرونی را می توان به عنوان یک صندوق ذخیره سازی نفیس برای استفاده مجدد استفاده کرد.

نام پروژه : Ecological Journey Gift Box, نام طراحان : Pufine Creative, نام مشتری : Wuhan Little Bee Food Co., Ltd..

Ecological Journey Gift Box عسل

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.