مجله طراحی
مجله طراحی
دستگاه آبمیوه گیری اتوماتیک

Toromac

دستگاه آبمیوه گیری اتوماتیک Toromac مخصوصاً با ظاهری قدرتمند خود طراحی شده است تا روشی جدید برای مصرف آب پرتقال تازه فشرده شده به ارمغان آورد. ساخته شده برای حداکثر استحصال آب ، آن را برای رستوران ها ، کافه تریا ها و سوپر مارکت ها تهیه کرده و طراحی برتر آن با استفاده از طعم ، سلامتی و بهداشت ، تجربه ای دوستانه را ارائه می دهد. این سیستم نوآورانه ای دارد که میوه را به صورت عمودی برش می دهد و با فشار چرخشی نیمی از آنها را فشرده می کند. این بدان معنی است که حداکثر عملکرد بدون فشار یا لمس پوسته حاصل می شود.

نام پروژه : Toromac, نام طراحان : ARBO design, نام مشتری : ARBO design.

Toromac دستگاه آبمیوه گیری اتوماتیک

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.