مجله طراحی
مجله طراحی
اینفوگرافیک با Gif متحرک

All In One Experience Consumption

اینفوگرافیک با Gif متحرک پروژه All In One Experience Consume یک اینفوگرافیک داده بزرگ است که اطلاعاتی از قبیل هدف ، نوع و میزان مصرف بازدید کنندگان از مراکز خرید پیچیده را نشان می دهد. مطالب اصلی از سه بینش نماینده مشتق شده از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ تشکیل شده است و مطابق ترتیب اهمیت ، از بالا به پایین مرتب می شوند. گرافیک ها با استفاده از تکنیک های ایزومتریک انجام می شوند و با استفاده از رنگ نماینده هر موضوع گروه بندی می شوند.

نام پروژه : All In One Experience Consumption, نام طراحان : YuJin Jung, نام مشتری : BC Card.

All In One Experience Consumption اینفوگرافیک با Gif متحرک

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.