مجله طراحی
مجله طراحی
مجموعه جواهرات

Ataraxia

مجموعه جواهرات این پروژه با تلفیق با مد و فناوری پیشرفته ، ایجاد قطعات جواهرات را قادر می سازد تا عناصر گوتیک قدیمی را به سبکی جدید تبدیل کنند و در مورد پتانسیل های سنتی در متن معاصر بحث کنند. این پروژه با توجه به نحوه تأثیرگذاری لرزش گوتیک در مخاطب ، سعی می کند تجربه فردی منحصر به فرد را از طریق تعامل بازیگوشانه و با بررسی رابطه بین طراحی و پوشیدگان برانگیزد. سنگهای قیمتی مصنوعی ، به عنوان یک ماده سازگار با محیط زیست پایین ، به سطوح غیر معمولی مسطح بریده شدند تا رنگ های خود را بر روی پوست بکشند تا تعامل را تقویت کنند.

کولی

Eves Weapon

کولی سلاح حوا از 750 قیراط گل رز و طلای سفید ساخته شده است. این شامل 110 الماس (20.2 عیار) است و از 62 بخش تشکیل شده است. همه آنها دارای دو ظاهر کاملاً متفاوت هستند: در نمای جانبی قسمتها به شکل سیب هستند و در نمای بالا خطوط V شکل دیده می شود. هر قطعه به صورت پهلو تقسیم می شود تا اثر بارگذاری بهاری را که الماس ها را نگه می دارد ایجاد کند - الماس ها فقط با تنش نگه داشته می شوند. این مزیت بر درخشندگی ، درخشش تأکید می کند و درخشندگی قابل مشاهده الماس را به حداکثر می رساند. این امکان را می دهد با وجود اندازه گردنبند ، طراحی بسیار سبک و شفافی داشته باشد.

حلقه

Wishing Well

حلقه پس از بازدید از یک باغ گل سرخ در خواب ، تپی به آرزوی خوبی رسید که با گلهای رز احاطه شده است. در آنجا ، او به چاه نگاه کرد و بازتاب ستاره های شب را دید و آرزو کرد. ستاره های شب توسط الماس ها نشان داده می شوند ، و یاقوت نمادی از عمیق ترین شور ، رویاها و آرزوهایی است که او در چاه آرزو ایجاد کرده است. این طرح دارای یک برش گل رز یاقوت سفارشی است که در طلای جامد 14K قرار دارد. برگهای کوچک حک شده برای نشان دادن بافت برگهای طبیعی است. باند حلقه از بالای صاف پشتیبانی می کند و منحنی ها را به سمت داخل کمی تغییر می دهد. اندازه حلقه ها باید از نظر ریاضی محاسبه شود.

کیف دستی

Totepographic

کیف دستی طراحی کیسه های طراحی شده با الهام از توپوگرافی ، به عنوان یک حمل آسان ، به ویژه در آن روزهای شلوغی که صرف خرید یا دویدن کرده اید ، خدمت می کند. ظرفیت کیف Tote مانند کوه است و می تواند چیزهای زیادی را نگه داشته یا حمل کند. استخوان اوراکل ساختار کلی کیسه است ، شکل نقشه توپوگرافی به عنوان یک سطح سطح درست مثل یک سطح ناهموار کوه.

آویز

Taq Kasra

آویز طاق کسرا که به معنی قوس کسرا است ، یادداشت پادشاهی ساسانی است که هم اکنون در عراق است. این آویز با الهام از هندسه Taq kasra و بزرگی حاکمیتهای سابق که در ساختار و ذهنیت آنها بوده است ، در این روش معماری برای ساخت این اخلاق به کار رفته است. مهمترین ویژگی آن طراحی مدرن است که آن را به یک قطعه با نمای مجزا تبدیل کرده است به طوری که نمای جانبی را به نظر می رسد مانند یک تونل و سوژه گرایی را به ارمغان می آورد و نمای جلوی آن را به یک فضای قوسی تبدیل کرده است.

مجموعه لباس زنانه

Utopia

مجموعه لباس زنانه در این مجموعه ، یینا هوانگ عمدتا با الهام از اشکال متقارن و نامتقارن با لمس فرهنگ موسیقی زیرزمینی ساخته شده است. او این مجموعه را بر اساس لحظه محوری خود در آغوش گرفتن انتخاب کرد تا مجموعه ای از لباس ها و لوازم جانبی کارآمد اما در عین حال انتزاعی را ایجاد کند تا داستان تجربیات خود را به تصویر بکشد. هر چاپ و پارچه در این پروژه اصلی است و او به طور عمده از پایه چرم PU ، Satin ، Power Mash و Spandex استفاده می کند.