مجله طراحی
مجله طراحی
مجموعه مهمان نوازی

Serenity Suites

مجموعه مهمان نوازی Serenity Suites در نیکیتی ، محل سکونت سیتونیا در خالکیدیدی ، یونان واقع شده است. این مجموعه از سه واحد با بیست سوئیت و استخر تشکیل شده است. واحدهای ساختمانی ضمن ارائه منظره های بهینه به سمت دریا ، شکلی عمیق از افق فضایی را مشخص می کنند. استخر شنا هسته اصلی بین محل اقامت و امکانات عمومی است. مجموعه مهمان نوازی به عنوان پوسته ای برونگرا با کیفیت درونی ، یک نقطه عطف در منطقه محسوب می شود.

دستگاه ضدعفونی کننده Uv

Sun Waves

دستگاه ضدعفونی کننده Uv SunWaves یک ضدعفونی کننده است که می تواند میکروب ها، کپک ها، باکتری ها و ویروس ها را تنها در 8 ثانیه از بین ببرد. طراحی شده برای شکستن بار باکتری موجود بر روی سطوحی مانند فنجان قهوه یا نعلبکی. SunWaves با در نظر گرفتن مشکلات سال COVID-19 اختراع شد تا به شما کمک کند از حرکتی مانند نوشیدن چای در کافه با خیال راحت لذت ببرید. می توان از آن هم در محیط حرفه ای و هم در محیط خانه استفاده کرد زیرا با یک حرکت ساده در مدت زمان بسیار کوتاهی از طریق یک لامپ UV-C که عمر طولانی و حداقل نگهداری دارد، استریل می شود و همچنین به کاهش مواد دور ریختنی کمک می کند.

جایزه

Nagrada

جایزه این طرح به منظور کمک به عادی سازی زندگی در حین انزوا و ایجاد جایزه ویژه برای برندگان مسابقات آنلاین انجام شده است. طراحی جایزه نشان دهنده تبدیل یک پیاده به یک ملکه است، به عنوان تشخیص پیشرفت بازیکن در شطرنج. این جایزه از دو شکل تخت تشکیل شده است، ملکه و پیاده که به دلیل شکاف های باریکی که یک فنجان را تشکیل می دهند، درون یکدیگر قرار می گیرند. طراحی جایزه به لطف فولاد ضد زنگ بادوام است و برای حمل و نقل به برنده از طریق پست راحت است.

رخت آویز

Linap

رخت آویز این رخت آویز زیبا راه حل هایی را برای برخی از بزرگترین مشکلات ارائه می دهد - دشواری در قرار دادن لباس با یقه باریک، مشکل آویزان کردن لباس زیر و دوام. الهام بخش طراحی از گیره کاغذ است که پیوسته و بادوام است و شکل گیری نهایی و انتخاب متریال به دلیل حل این مشکلات بوده است. نتیجه یک محصول عالی است که زندگی روزمره کاربر نهایی را تسهیل می کند و همچنین یک لوازم جانبی زیبا برای یک فروشگاه بوتیک است.

محافظ صفحه نمایش موبایل بازی

Game Shield

محافظ صفحه نمایش موبایل بازی محافظ صفحه نمایش Monifilm's Game Shield یک محافظ صفحه شیشه ای 9H است که برای دستگاه های موبایل 5G ERA ساخته شده است. این صفحه نمایش برای تماشای فشرده و طولانی مدت با یک صافی صفحه نمایش فوق العاده با زبری فقط 0.08 میکرومتر بهینه شده است تا کاربر بتواند با سرعت و دقت بهینه، انگشت خود را بکشد و لمس کند، و آن را برای بازی های موبایل و سرگرمی ایده آل می کند. همچنین شفافیت صفحه نمایش 92.5 درصدی با شفافیت صفر قرمز و سایر ویژگی های محافظت از چشم مانند Anti Blue Light و Anti-Glare را برای راحتی تماشای طولانی مدت ارائه می دهد. Game Shield را می توان هم برای آیفون اپل و هم برای گوشی های اندرویدی ساخت.

مدال های دونده

Riga marathon 2020

مدال های دونده مدال سی امین سالگرد کورس بین المللی ماراتن ریگا شکلی نمادین دارد که این دو پل را به هم متصل می کند. تصویر بی نهایت پیوسته که با سطح منحنی سه بعدی نشان داده می شود، در پنج اندازه با توجه به مسافت پیموده شده مدال، مانند ماراتن کامل و نیمه ماراتن طراحی شده است. پایان برنز مات است و پشت مدال نام مسابقات و مسافت پیموده شده حک شده است. این روبان از رنگ های شهر ریگا، با درجه بندی و الگوهای سنتی لتونی در الگوهای معاصر تشکیل شده است.