مجله طراحی
مجله طراحی
برنامه رویدادهای طراحی

Russian Design Pavilion

برنامه رویدادهای طراحی نمایشگاه ها ، مسابقات طراحی ، کارگاه های آموزشی ، مشاوره طراحی آموزشی و انتشار پروژه هایی با هدف ارتقاء طراحان و مارک های روسی در خارج از کشور. فعالیتهای ما طراحان روسی زبان را ترغیب می کند تا دانش و مهارت های خود را از طریق پروژه های بین المللی تکمیل کنند و به آنها کمک کنند تا نقش خود را در جامعه طراحی ، چگونگی تبلیغ و تولید محصولات خود به رقابت و ایجاد نوآوری های واقعی درک کنند.

ابزار آموزشی و آموزشی

Corporate Mandala

ابزار آموزشی و آموزشی ماندالا شرکتی یک ابزار جدید آموزشی و آموزشی است. این یک ادغام نوآورانه و منحصر به فرد از اصل ماندالا باستان و هویت شرکت است که برای تقویت کار تیمی و عملکرد کلی تجارت طراحی شده است. بعلاوه این یک عنصر جدید از هویت شرکتی شرکت است. ماندالا شرکت یک فعالیت گروهی برای فعالیت های تیمی یا فردی برای مدیر است. این شرکت به طور خاص برای شرکت خاص طراحی شده است و توسط تیم یا افراد به صورت آزاد و بصری رنگ بندی می شود که در آن هر کس می تواند هر رنگ و زمینه ای را انتخاب کند.

آشکارساز نقص اولتراسونیک قابل حمل

Prisma

آشکارساز نقص اولتراسونیک قابل حمل Prisma برای آزمایش مواد غیر تهاجمی در شدیدترین محیط ها طراحی شده است. این اولین ردیابی است که تصویربرداری پیشرفته در زمان واقعی و اسکن سه بعدی را در خود جای داده و تفسیر نقص را بسیار ساده تر کرده و باعث کاهش زمان تکنسین در سایت می شود. با یک محفظه تقریبا غیر قابل خراب کردن و حالت های بازرسی چندگانه منحصر به فرد ، Prisma می تواند تمام برنامه های آزمایش ، از خطوط لوله نفتی به اجزای هوافضا را پوشش دهد. این اولین ردیاب با ضبط داده های یکپارچه و تولید خودکار گزارش PDF است. اتصال بی سیم و اترنت به دستگاه اجازه می دهد تا به راحتی بروزرسانی یا تشخیص داده شود.

سیستم تصفیه آب آزمایشگاهی

Purelab Chorus

سیستم تصفیه آب آزمایشگاهی Purelab Chorus اولین سیستم تصفیه آب مدولار است که برای متناسب سازی نیازها و فضای آزمایشگاهی فرد طراحی شده است. این کلیه نمرات آب تصفیه شده را ارائه می دهد و یک راه حل مقیاس پذیر ، انعطاف پذیر و سفارشی ارائه می دهد. عناصر مدولار را می توان در آزمایشگاه توزیع کرد و یا با یک قالب برج منحصر به فرد به یکدیگر متصل شد و ردپای سیستم را به حداقل رساند. کنترل های کبدی نرخ دبی بسیار قابل کنترل را ارائه می دهند ، در حالی که هاله ای از نور نشان دهنده وضعیت کر است. فناوری جدید کر را پیشرفته ترین سیستم در دسترس می کند و باعث کاهش تأثیرات زیست محیطی و هزینه های جاری می شود.

فضای مقدماتی برای نمایشگاه تجارت ساعت

Salon de TE

فضای مقدماتی برای نمایشگاه تجارت ساعت قبل از بازدیدکنندگان از 145 مارک بین المللی ساعت مچی در سالن د TE ، طراحی فضای مقدماتی 1900 متر مربع مورد نیاز بود. برای گرفتن تصور بازدید کننده از سبک زندگی و عاشقانه های لوکس ، "سفر قطار لوکس" به عنوان مفهوم اصلی تدوین شد. برای ایجاد نمایشی ، محل برگزاری پذیرش به یک موضع ایستگاه روز تبدیل شده است که با صحنه سکوی قطار عصر سالن داخلی با پنجره های حمل قطار در ابعاد زندگی که تصاویری از داستان را نشان می دهند ، تبدیل شده است. سرانجام ، عرصه چند کاره ای با صحنه ای از ویترین های برندهای مختلف باز می شود.

جاذبه گردشگری

In love with the wind

جاذبه گردشگری قلعه در عشق با باد یک اقامتگاه قرن بیستم است که در ده چشم انداز 10 هکتار در نزدیکی روستای راوادینوو ، منطقه ای در قلب کوه Strandza قرار دارد. از مجموعه های مشهور جهان ، معماری خیره کننده و داستان های الهام بخش خانوادگی بازدید کنید و لذت ببرید. در میان باغهای بتونی آرامش بخش ، از جنگل های جنگلی و کنار دریاچه لذت ببرید و روح افسانه ها را حس کنید.