مجله طراحی
مجله طراحی
ارائه جوایز

Awards show

ارائه جوایز این مرحله جشن با ظاهری منحصر به فرد طراحی شده و نیاز به انعطاف پذیری برای ارائه یک نمایش موسیقی و چندین ارائه جوایز مختلف دارد. قطعات ساخته شده در داخل برای کمک به این انعطاف پذیری روشن شدند و شامل عناصر پرواز به عنوان بخشی از مجموعه ای بودند که در طول نمایش پرواز می کردند. این یک مراسم ارائه و جوایز سالانه برای یک سازمان غیرانتفاعی بود.

بطری

North Sea Spirits

بطری طراحی بطری Spirits Sea Sea از طبیعت بی نظیر سیلت الهام گرفته و از پاکی و پاک بودن آن محیط استفاده می کند. برخلاف بطری های دیگر ، Spirts دریای شمال کاملاً توسط یک پوشش سطح یک رنگ پوشانده شده است. این آرم شامل Stranddistel است ، گلی که فقط در Kampen / Sylt موجود است. هر یک از 6 طعم دهنده با یک رنگ خاص تعریف می شوند در حالی که محتوای 4 نوشیدنی مخلوط با رنگ بطری یکسان است. پوشش سطح آن یک دستگیره نرم و گرم را تحویل می دهد و وزن به ادراک ارزش می افزاید.

ضبط وینیل

Tropical Lighthouse

ضبط وینیل آخرین 9 وبلاگ موسیقی بدون محدودیت ژانر است. ویژگی آن پوشش شکل قطره و اتصال بین کامپوننت بصری و موسیقی است. آخرین 9 آهنگسازی موسیقی را تولید می کند که هریک از آنها دارای موسیقی اصلی است که در مفهوم بصری منعکس شده است. Tropical Lighthouse پانزدهمین مجموعه از مجموعه است. این پروژه از صداهای جنگلی استوایی الهام گرفته شده است و الهام بخش اصلی موسیقی از هنرمند و نوازنده متنتر ماندووا است. در این پروژه جلد ، فیلم تبلیغی و بسته بندی دیسک وینیل طراحی شده است.

اسپری پخت و پز

Urban Cuisine

اسپری پخت و پز آشپزخانه خیابان محل طعم دهنده ها ، مواد ، آه و اسرار است. بلکه از غافلگیری ها ، مفاهیم ، رنگ ها و خاطراتی نیز برخوردار است. این یک سایت ایجاد است محتوای کیفی دیگر فرض اساسی برای ایجاد جذابیت نیست ، اکنون نکته اصلی اضافه کردن تجربه عاطفی است. با این بسته بندی ، سرآشپز تبدیل به یک "نقاش گرافیتی" می شود و مشتری به یک تماشاگر هنر تبدیل می شود. یک تجربه احساسی اصلی و خلاق جدید: غذاهای شهری. دستور غذا روح ندارد ، این آشپزی است که باید روح را به این دستور العمل بدهد.

هویت بصری نانوایی

Mangata Patisserie

هویت بصری نانوایی Mångata به زبان سوئدی به عنوان یک صحنه عاشقانه تجسم می شود ، بازتاب درخشان و شبیه جاده ای ماه در دریا شب ایجاد می کند. این صحنه بصری جذاب و به اندازه کافی خاص برای ایجاد تصویر برند است. پالت رنگی ، مشکی و طلایی ، از فضای دریای تاریک تقلید می کند ، همچنین به این برند لمس اسرارآمیز و لوکس می داد.

مارک نوشیدنی و بسته بندی

Jus Cold Pressed Juicery

مارک نوشیدنی و بسته بندی آرم و بسته بندی توسط شرکت محلی M - N Associates طراحی شده است. بسته بندی تعادل مناسب بین جوان و باسن بلکه همچنین به نوعی خوش تیپ به نظر می رسد. آرم ابریشمی سفید در مقابل مطالب رنگارنگ با کلاه سفید که بر آن برجسته است ، متناقض به نظر می رسد. ساختار مثلثی بطری برای ایجاد سه صفحه جداگانه ، یکی برای آرم و دو برای اطلاعات ، به ویژه اطلاعات دقیق در گوشه های دور ، زیبایی را به خود جلب می کند.