مجله طراحی
مجله طراحی
شراب

Essenzza

شراب طراحی شراب ، آن کشور مبدا است و شهر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. در نقاشی های مینیاتوری و سنتی جستجو کنید. نقوش ارزشمند دریافتند که برای رسیدن به هدف ، این بدان معنی است که اگرچه طراحی بطری شراب سنتی لوکس بسیار مؤثر بود. موتیفی که در طراحی مورد استفاده قرار گرفته است ، arabesques. این نقوش نقاشی شده از نقاشی ایرانی لاک الکل. طراحی سعی در ایجاد طرح های اصلی و خلاق دارد و سعی در ایجاد طراحی با معنای ذاتی دارد و پیام مهمی را به همراه دارد.

بسته بندی آب

Pure

بسته بندی آب اساس مفهوم آب خالص عنصر عاطفی است. مفهوم طراحی شده و نامگذاری توسعه یافته با هدف احساسات و عواطف مشتری انجام می شود ، آنها به منظور متوقف کردن شخص درست در کنار قفسه مورد نیاز و ایجاد انتخاب آنها از بین بسیاری از مارک های دیگر خدمت می کنند. این بسته اثر عصاره های میوه را بیان می کند ، الگوهای رنگی که به طور مستقیم روی بطری شیشه ای چاپ می شوند که به شکل میوه شبیه است. از لحاظ بصری بر تصویری از محصولات طبیعی تأکید می کند.

نصب هنر

Pretty Little Things

نصب هنر Pretty Little Things دنیای تحقیقات پزشکی و تصاویر پیچیده ای را که در زیر میکروسکوپ دیده می شود ، کشف می کند ، و اینها را دوباره با الگوهای انتزاعی مدرن از طریق انفجارهای یک پالت رنگ پرنده پر جنب و جوش دوباره تفسیر می کند. طول بیش از 250 متر ، با بیش از 40 اثر هنری مجزا ، یک مقیاس بزرگ است که زیبایی تحقیقات را به چشم عموم می رساند.

نصب

The Reflection Room

نصب با الهام از رنگ قرمز ، که نمادی از ثروت خوب در فرهنگ چینی است ، اتاق بازتاب یک تجربه فضایی است که کاملاً از آینه های قرمز ایجاد شده است تا فضایی نامتناهی ایجاد کند. در داخل ، تایپوگرافی نقش اتصال مخاطب به هر یک از ارزش های اصلی سال نو چینی را بازی می کند و باعث می شود تا مردم در مورد سالی که بوده و سال پیش رو تأمل می کنند.

فعال سازی رویداد

Home

فعال سازی رویداد خانه پذیرای دلتنگی خانه شخصی شخصی است و ترکیبی از قدیمی و جدید است. نقاشی های پرنعمت 1960 دیوار پشتی را پوشش می دهد ، یادداشت های شخصی کوچک در سراسر صفحه پراکنده است. این چیزها با هم در یک مجموعه از رشته به صورت یک داستان در هم تنیده شده اند ، جایی که در انتظار جایی که بیننده در آن قرار داشته باشد پیامی را نشان می دهد.

نصب هنر

The Future Sees You

نصب هنر The Futes Sees You زیبایی های خوش بینی را در آغوش جوان خلاق بزرگسالان ارائه می دهد - متفکران ، مبتکران ، طراحان و هنرمندان دنیای شما. داستانی بصری پویا ، پیش بینی شده از طریق 30 ویندوز با بیش از 5 سطح ، چشم ها را در طیف پر رنگی از رنگ چشم طعم می زند ، و گاه به نظر می رسد که آنها با اطمینان از شب به پشت سر می روند. از طریق این چشم ها آینده ، متفکر ، مبتکر ، طراح و هنرمند را می بینند: آفرینندگان فردا که دنیا را تغییر می دهند.