مجله طراحی
مجله طراحی
لیبل شراب

Guapos

لیبل شراب هدف از این طرح ، تلفیق بین طراحی مدرن و گرایش های نوردیک در هنر است و کشور مبدا شراب را به تصویر می کشد. هر برش لبه نشان دهنده ارتفاعی است که در آن هر باغ تاک رشد می کند و رنگی متناسب با انواع انگور را نشان می دهد. وقتی همه بطری ها به صورت هم تراز قرار بگیرند ، شکل مناظر شمال پرتغال را تشکیل می دهد ، منطقه ای که این شراب را به دنیا می آورد.

مرمت قلعه قدیمی

Timeless

مرمت قلعه قدیمی این مالک در آوریل 2013 ، خانه کرافوردتون را در اسکاتلند خریداری کرد و در تلاش بود تا طعم اصلی اشراف باستان اسکاتلند را بازیابد و با زندگی مدرن سازگار باشد. ویژگی ها و ذخایر تاریخی قلعه باستانی با طعم اصلی حفظ شده است. زیبایی شناسی طراحی و فرهنگ منطقه ای قرن های مختلف با جرقه های هنری در یک فضای یکسان برخورد می کند.

عکس برای جلد مجله

TimeFlies

عکس برای جلد مجله ایده اصلی ایستادن از انبوه مجلات سنتی مشتری بود. اول از همه ، با استفاده از پوشش غیر معمول. جلد مجله TimeFlies برای شرکت هواپیمایی Nordica دارای طراحی معاصر استونیایی است و عنوان این مجله با جلد هر شماره توسط نویسنده اثر برجسته نوشته شده است. طراحی مدرن و مینیمالیستی این مجله شامل مواردی از خلاقیت هواپیمایی جدید ، جذابیت طبیعت استونی و موفقیت طراحان جوان استونی است.

دستور العمل های دیجیتال رسانه های اجتماعی

DIY Spice Blends by Chef Heidi

دستور العمل های دیجیتال رسانه های اجتماعی Solutions Food Unilever ، سرآشپز سرشناس Heidi Heckmann (سرآشپز مشتری منطقه ای ، کیپ تاون) را به ایجاد 11 دستور العمل منحصر به فرد ادویه ترکیبی با استفاده از محدوده ادویه رابرتسون مأمور کرد. به عنوان بخشی از کمپین "سفر ما ، کشف شما" ، ایده ایجاد تصاویر و طراحی های منحصر به فرد با استفاده از این مواد برای یک کمپین سرگرم کننده در فیس بوک بود. هر هفته مخلوط ادویه منحصر به فرد Chef Heidi به عنوان پیام های بوم فیس بوک غنی از رسانه ها ارسال می شد. هر یک از این دستور العمل ها برای بارگیری iPad در وب سایت UFS.com نیز موجود است.

طراحی نصب هنر

Kasane no Irome - Piling up Colors

طراحی نصب هنر طرحی نصب رقص ژاپنی. ژاپنی ها از زمان های قدیم برای بیان چیزهای مقدس رنگ ها را جمع می کردند. همچنین از کاغذ کاغذ با شیب های مربع به عنوان چیزی که نمایانگر عمق مقدس است استفاده شده است. ناکامورا کازونوبو فضایی را طراحی کرد که با تغییر در رنگ های مختلف با چنین مربع "جمع کردن" به عنوان یک نقوش ، جو را تغییر می دهد. تابلوهایی که در هوای محور هوای رقصنده ها پرواز می کنند ، آسمان را در بالای فضای صحنه پوشانده و ظاهر نوری را که از فضای عبور می کند به تصویر می کشد که بدون تابلوها قابل مشاهده نیست.

بسته بندی هدیه کیک

Marais

بسته بندی هدیه کیک بسته بندی هدیه برای کیک (سرمایه دار). تصویر جعبه اندازه 15 کیک (دو اکتاو) را نشان می دهد. معمولاً جعبه های هدیه به سادگی همه کیک ها را مرتب مرتب می کند. با این حال جعبه های کیک های بسته بندی شده جداگانه متفاوت هستند. آنها با تمرکز روی تنها یک طرح هزینه ها را کاهش دادند و در استفاده از هر شش سطح ، آنها قادر به ایجاد هر نوع صفحه کلید بودند. با استفاده از این طرح ، آنها می توانند هر اندازه صفحه کلید ، از صفحه کلیدهای کوچک ، گرفته تا پیانوهای بزرگ 88 کلید و حتی بزرگتر را ایجاد کنند. به عنوان مثال ، برای یک اکتاو 13 کلید ، از 8 کیک استفاده می کنند. و یک پیانو بزرگ 88 کلید می تواند یک جعبه هدیه 52 کیک باشد.