مجله طراحی
مجله طراحی
بسته بندی کیک ویفر

Miyabi Monaka

بسته بندی کیک ویفر این یک طرح بسته بندی برای کیک ویفر است که با مربای لوبیا پر شده است. بسته ها با نقوش تاتامی طراحی شده اند تا یک اتاق ژاپنی را بیرون بیاورند. آنها همچنین علاوه بر بسته ها به طراحی بسته بندی سبک آستین نیز دست یافتند. با این کار امکان نمایش (1) شومینه سنتی ، ویژگی منحصر به فرد یک اتاق چای و (2) ایجاد اتاق های چای در اندازه های 2 متری ، 3 متری ، 4.5 متری ، 18 متری و اندازه های مختلف دیگر فراهم شده است. قسمت پشتی بسته ها با طرح هایی غیر از نقوش تاتامی تزئین شده است تا بصورت جداگانه فروخته شود.

هنر عکاسی

Forgotten Paris

هنر عکاسی پاریس فراموش شده عکس های سیاه و سفید از زیر زمین های قدیمی پایتخت فرانسه است. این طرح یک فهرست از مکانهایی است که کمتر کسی می داند زیرا غیرقانونی بودن و دسترسی به آنها دشوار است. ماتیو بویور ده سال است که در کشف مکانهای خطرناک برای کشف این گذشته فراموش شده است.

کوکتل های بسته بندی شده

Boho Ras

کوکتل های بسته بندی شده Boho Ras کوکتل های بسته بندی شده ای را با بهترین ارواح محلی هند به فروش می رساند. این محصول دارای یک پرچم Bohemian است که سبک زندگی غیر متعارف هنری را به تصویر می کشد و تصاویری از این محصول تصویر انتزاعی از وزوز است که مصرف کننده پس از نوشیدن کوکتل بدست می آورد. این شرکت کاملاً موفق شده است به جایی برسد که در آن Global و Local با هم ملاقات کنند ، جایی که آنها می توانند گلوبال vibe را برای محصول ایجاد کنند. Boho Ras در بطری های 200 میلی لیتری و کوکتل های بسته بندی شده در بطری های 200 میلی لیتر و 750 میلی لیتر کوکتل های بسته بندی شده به فروش می رساند.

پادکست

News app

پادکست اخبار یک برنامه مصاحبه برای اطلاعات صوتی است. این الهام گرفته از طراحی تخت اپل IOS با تصاویر برای نشان دادن بلوک های اطلاعات است. از نظر بصری ، پس زمینه از رنگ آبی برقی به عنوان مأموریتی برای برجسته کردن بلوک ها برخوردار است. عناصر گرافیکی بسیار کمی وجود دارد ، هدف ، که بدون استفاده از حواس کاربر یا گم شدن آن ، کاربرد آن را آسان می کند.

بسته بندی مواد غذایی کره ای

Darin

بسته بندی مواد غذایی کره ای دارین به منظور رهایی مردم مدرن از عدم تمایل به محصولات غذایی سنتی غذایی کره در جامعه خستگی طراحی شده است ، و از وضوح ساده و گرافیکی در تحویل بسته ها به حساسیت افراد مدرن برخلاف تصاویر نامشخص که توسط فروشگاه های مواد غذایی سنتی کره استفاده شده است. . تمام طرح ها از نقوش گردش خون ساخته شده اند و هدف از تأمین نشاط و سلامتی برای افراد 20 و 30 خسته را نشان می دهند.

انیمیشن سه بعدی

Alignment to Air

انیمیشن سه بعدی در مورد انیمیشن نامه خلاق ، جین با الفبای A. شروع به کار کرد و وقتی به مرحله مفهوم می رسد ، او سعی کرد حالات شدیدتری را نشان دهد که بر فلسفه او منعکس می شود که کاملاً فعال اما در عین حال سازماندهی است. در طول راه ، او با كلمات متناقض و كامل برخورد كرد ، و به طرز ايستاده مانند تراز به هوا كه عنوان اين پروژه است ، کاملاً در حال ايدهي براي ايده خود بود. با توجه به این نکته ، انیمیشن لحظه های دقیق تر و لطیف تری را بر روی کلمه اول ارائه می دهد. از طرف دیگر ، این پایان با یک لکه دار نسبتاً انعطاف پذیر و گشاد برای نشان دادن حرف آخر است.