مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی Ip Visual

Project Yellow

طراحی Ip Visual Project Yellow یک پروژه هنری جامع است که مفهوم بصری همه چیز را زرد می سازد. با توجه به چشم انداز کلیدی ، نمایشگرهای بزرگ در فضای باز در شهرهای مختلف ساخته می شود و یک سری مشتقات فرهنگی و خلاق به طور همزمان تولید می شود. به عنوان یک IP بصری ، Project Yellow از یک تصویر بصری قانع کننده و یک رنگ رنگ پرانرژی برای شکل دادن به یک چشم انداز کلیدی یکپارچه برخوردار است ، که باعث می شود افراد فراموش نشدنی نشوند. مناسب برای ارتقاء آنلاین و آفلاین در مقیاس بزرگ و خروجی مشتقات بصری ، یک پروژه طراحی منحصر به فرد است.

طراحی مجدد هویت برند

InterBrasil

طراحی مجدد هویت برند الهام بخش تجدید نظر و طراحی مجدد برند ، تغییر در نوسازی و ادغام در فرهنگ شرکت بود. طراحی قلب دیگر نمی تواند از برند خارجی باشد و الهام بخش مشارکت هم در داخل با کارمندان بلکه با مشتریان باشد. اتحادی یکپارچه بین مزایا ، تعهد و کیفیت خدمات. از شکل به رنگ ها ، طراحی جدید قلب را به B و صلیب سلامتی در T تبدیل کرده است. این دو کلمه در وسط به هم پیوسته اند و باعث می شود تا آرم شبیه یک کلمه ، یک نماد باشد و R و B را با هم متحد می کند. قلب.

طراحی برند

EXP Brasil

طراحی برند طراحی برند EXP Brasil از اصول اتحاد و مشارکت این شرکت است. اختصاص مخلوط بین فناوری و طراحی در پروژه های آنها مانند زندگی اداری. یک عنصر تایپوگرافی نشان دهنده اتحادیه و قدرت این شرکت است. طراحی حرف X جامد و یکپارچه اما بسیار سبک و تکنولوژیکی است. این برند ، زندگی استودیویی را نشان می دهد ، با عناصر موجود در حروف ، هم در فضای مثبت و هم منفی که افراد را با هم متحد می کند و طراحی ، فردی و جمعی ، ساده با فناوری ، سبک و قدرتمند ، حرفه ای و شخصی است.

عنوان افتتاحیه

Pop Up Magazine

عنوان افتتاحیه این پروژه سفری بود برای کشف موضوعات Escape (موضوع برای 2019) به صورت انتزاعی و روان ، تغییرات ، چیزهای جدید و پیامدهای ناشی از آن را نشان داد. تمام تصاویر تمیز و راحت برای تماشای ، برخلاف واقعیت ناراحت کننده از عمل فرار است. طراحی به طور مداوم در حال تغییر است و اشکال شکل یافته در انیمیشن بیانگر عمل بازخوانی است که ناشی از نوعی موقعیت است. فرار معانی مختلف ، تفسیرها دارد و نقطه نظر از بازیگوش تا جدی متفاوت است.

تبلیغات

Insect Sculptures

تبلیغات هر قطعه دست ساخته شده بود تا مجسمه هایی از حشرات را با الهام از محیط و غذاهایی که می خورند ایجاد کند. این اثر هنری به عنوان فراخوانی برای اقدام از طریق وب سایت Doom مورد استفاده قرار گرفت و آفات خانگی خاص را نیز شناسایی کرد. عناصر مورد استفاده برای این مجسمه ها از حیاط های آشغال ، زباله ها ، بستر رودخانه ها و بازارهای فوق العاده گرفته شده است. پس از جمع آوری هر حشره ، آنها در فتوشاپ عکس گرفته و روتوش شدند.

بستنی

Sister's

بستنی این بسته بندی برای شرکت بستنی سیستر طراحی شده است. تیم طراحی سعی کرده است از سه خانم که یادآور سازندگان این محصول هستند ، در قالب رنگهای شاد که از طعم هر بستنی به دست می آید استفاده کند. در هر طعم طراحی ، شکل pf بستنی به عنوان موی کاراکتر استفاده می شود ، که تصویری جالب و جدید از بسته بندی بستنی ارائه می دهد. این طرح در شکل جدید خود مورد توجه بسیاری از رقبا قرار گرفته و فروش بالایی نیز داشته است. در این طرح سعی شده است که بسته بندی اصلی و خلاق ایجاد شود.