مجله طراحی
مجله طراحی
چوب ویبکی مالبک

La Orden del Libertador

چوب ویبکی مالبک در تلاش برای ترکیب عناصر مجزا که به نام محصول اشاره دارد ، این پیام پیامی را که ارائه می دهد تقویت می کند. تصویری هیجان انگیز و جذاب را منتقل می کند. تصویر یک هادی خنثی که بال های خود را نشان می دهد ، بیانگر احساس آزادی ، همراه با مدال متقارن و پیشنهادی است ، به یک تصویر زمینه با یک منظره خیالی اضافه شده است که شعر را به طراحی می بخشد ، یک ترکیب ایده آل را برای انتقال پیام مورد نظر ایجاد می کند. یک پالت رنگی هوشیار آن را به ویژگی های منحصر به فرد می دهد و استفاده از تایپوگرافی را به یک محصول سنتی و تاریخی منتقل می کند.

قرص های تزریق شده حشیش

Secret Tarts

قرص های تزریق شده حشیش بسته بندی Secret Tarps به اصطلاح مدرن یکپارچهسازی با سیستمعامل / پرنعمت و با احساس یادداشت های مدرسه قدیمی ساخته می شود ، بنابراین پیش بینی لمسی استاد داروساز مشتری را از نگاه اول و بعد در حالی که مشاهده دقیق عناصر اصلی طراحی کدگذاری شده است ، انجام می دهد. یک ساختار جامع برای انتقال نکته اصلی بازاریابی: این محصول توسط یک شرکت حرفه ای داروساز تولید شده است و شامل دستور العمل مخفی داروساز در داخل است.

برنامه تلفن همراه

Akbank Mobile

برنامه تلفن همراه طراحی جدید برنامه Akbank Mobile چشم انداز جدیدی را از نظر تجربه بانکی اجتماعی ، هوشمند ، با آینده و پاداش ارائه می دهد. با طراحی منطقه شخصی در صفحه اصلی ، کاربران می توانند بینش های هوشمند را برای سهولت در زندگی مالی خود مشاهده کنند. همچنین ، با این رویکرد طراحی جدید ، معاملات بانکی سنتی با استفاده از تصاویری از ریزگردهای مخاطب ، جریانها و اقدامات ساده شده ، با زبان کاربران صحبت می کند.

مجسمه عمومی

Bubble Forest

مجسمه عمومی Bubble Forest یک مجسمه عمومی است که از فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر اسید ساخته شده است. با لامپ های LED قابل برنامه ریزی RGB روشن شده است که مجسمه را قادر می سازد هنگام غروب خورشید دچار دگردیسی تماشایی شود. به عنوان بازتاب توانایی گیاهان در تولید اکسیژن ایجاد شد. جنگل عنوان شامل 18 ساقه / تنه استیل است که با تاج هایی به شکل سازه های کروی که نمایانگر یک حباب هوا است ، به پایان رسیده است. جنگل حباب به گیاهان زمینی و همچنین به آنچه از ته دریاچه ها ، دریاها و اقیانوس ها شناخته شده است اشاره دارد.

هویت برند

Pride

هویت برند برای ایجاد طراحی برند پراید ، این تیم از چندین روش از مطالعه مخاطبان هدف استفاده کرد. هنگامی که تیم طراحی آرم و هویت سازمانی را انجام داد ، قوانین روانشناسی هندسی را در نظر گرفت - تأثیر اشکال هندسی بر انواع روانی خاص افراد و انتخاب آنها. همچنین طراحی باید احساسات خاصی را در بین مخاطب ایجاد کرده باشد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب ، این تیم از قوانین تأثیر رنگ بر روی یک شخص استفاده کرد. به طور کلی ، نتیجه در طراحی کلیه محصولات شرکت تأثیر گذاشته است.

طراحی Ui

Moulin Rouge

طراحی Ui این پروژه برای افرادی طراحی شده است که می خواهند تلفن همراه خود را با موضوع مولین روژ تزئین کنند اگرچه هرگز در مولین روژ در پاریس بازدید نکرده اند. هدف اصلی ارائه یک تجربه دیجیتالی بهبود یافته است و همه فاکتورهای طراحی تجسم حالات مولین روژ است. مصرف کنندگان می توانند با استفاده از شیر ساده روی صفحه ، از پیش تعیین شده و نمادهای طراحی شده را در موارد دلخواه خود سفارشی کنند.