مجله طراحی
مجله طراحی
بسته بندی آبجو

Okhota Strong

بسته بندی آبجو ایده اصلی این طراحی مجدد نشان دادن ABV بالای محصول از طریق مواد بصری بصری قابل تشخیص است - فلز راه راه. منبت کاری فلز موجدار در حالی که ساخت آن را لامسه و آسان نگه می دارد ، به اصلی ترین نقوش بطری شیشه ای تبدیل می شود. الگوی گرافیکی شبیه به فلز موجدار به آلومینیوم منتقل می شود که با یک آرم مارک مورب مقیاس بندی شده و تصویر مدرن از یک شکارچی که طراحی جدیدی پویاتر می کند ، تکمیل می شود. راه حل گرافیکی برای بطری و قوطی ساده و آسان برای پیاده سازی است. رنگهای جسورانه و عناصر طراحی كوچك مورد توجه مخاطبان هدف قرار گرفته و باعث افزایش دید قفسه می شوند.

بسته بندی

Stonage

بسته بندی نوشیدنیهای الکلی خلاق با مفهوم "بسته حل کننده" ترکیب می شود ، ذوب سنگ برخلاف بسته بندی سنتی الکل ارزش بی نظیری را به ارمغان می آورد. به جای روش بسته بندی عادی باز کردن ، Melting Stone به گونه ای طراحی شده است که هنگام تماس با یک سطح با دمای بالا ، خود را حل کند. هنگامی که بسته الکل با آب گرم ریخته شود ، بسته بندی الگوی "مرمر" به خودی خود حل می شود ، در عین حال مشتری آماده است تا از نوشیدنی با محصول ساخته شده خود لذت ببرد. این یک روش جدید برای لذت بردن از نوشیدنی های الکلی و قدردانی از ارزش سنتی است.

کتاب آشپزی

12 Months

کتاب آشپزی کتاب آشپزی مجارستان میز 12 ماهه ، با نویسنده اولین نویسنده اوا بزگ ، در نوامبر 2017 توسط انتشارات Artbeet راه اندازی شد. این یک عنوان هنری زیبا و منحصر به فرد است که سالادهای فصلی را با سلیقه چندین غذای مختلف از سراسر جهان در یک رویکرد ماهانه ارائه می دهد. فصل ها تغییرات فصل ها را در بشقاب های ما و طبیعت در طول یک سال کل در 360pp ثبت نام دستور العمل های فصلی و غذاهای مربوطه ، چشم اندازهای محلی و پرتره های زندگی دنبال می کنند. علاوه بر این که مجموعه ای از دستور العمل های موضوعی است ، نوید یک تجربه ماندگار در کتاب هنری را می دهد.

بسته بندی قهوه

The Mood

بسته بندی قهوه این طرح پنج چهره متفاوت با دست کشیده ، پرنعمت الهام گرفته و کمی واقع بینانه را نشان می دهد ، هر کدام یک قهوه متفاوت از یک منطقه متفاوت را نشان می دهند. روی سر آنها ، یک کلاه شیک و کلاسیک. بیان ملایم آنها کنجکاوی را برانگیخته است. این میمون های داپر حاکی از کیفیت هستند ، ظرافت جالبی که برای قهوه سازان قهوه علاقه مند به ویژگی های پیچیده طعم دار دارند جذابیت دارد. عبارات آنها بازیگوشانه نشان دهنده خلق و خو ، اما همچنین به مشخصات عطر و طعم قهوه اشاره دارد ، خفیف ، قوی ، ترش یا صاف. طراحی ساده و در عین حال کاملاً هوشمندانه ، قهوه برای هر خلق و خوی است.

شیشه کنیاک

30s

شیشه کنیاک این کار برای نوشیدن آب زردآلو طراحی شده است. در استودیوی شیشه ای آزاد است. این باعث می شود هر قطعه شیشه ای جداگانه باشد. گرفتن شیشه آسان است و از همه زوایا جالب به نظر می رسد. شکل شیشه نور را از زوایای مختلف منعکس می کند و باعث می شود لذت بیشتری به نوشیدن دهید. با توجه به شکل صاف جام ، می توانید شیشه را روی میز قرار دهید زیرا می خواهید در هر یک از طرفین آن استراحت کند. نام و ایده اثر جشن پیری هنرمند را جشن می گیرد. این طرح منعکس کننده تفاوت های ظریف سالخوردگی است و باعث افزایش سن در بهبود کیفیت کنیاک می شود.

بسته مراقبت از پوست

Bionyalux

بسته مراقبت از پوست مفهوم ترمیم پوست در محصولات جدید پوست ، همزمان با بار صفر بازیافت باگاس ، حفاظت از محیط زیست و مفهوم زیست محیطی است. از ویژگی های محصول 60 روز ماندگاری محدود درجه یک غذا با 30 روز روند بهبود پوست ، 30 و 60 به عنوان نماد تشخیص بصری محصول انتخاب شده و سه مرحله استفاده ، 1،2 ، 3 در چشم انداز یکپارچه شده اند.