مجله طراحی
مجله طراحی
خانه داخلی

Spirit concentration

خانه داخلی فضایی برای یک خانه چیست؟ طراح معتقد است که این طرح از الزامات مالک ناشی می شود و روح را به فضا می رساند. بنابراین ، طراح هدف خود را از فضا توسط زوج دوست داشتنی هدایت کرد. هر دو مالک نسبت به فرهنگ ژاپنی مواد و راه حل طراحی را دوست دارند. برای نشان دادن خاطرات بین ذهنشان ، آنها تصمیم گرفتند از چوب های مختلف چوب برای ایجاد خانه ای روح استفاده کنند. در نتیجه ، آنها 3 هدف اجماع این خانه ایده آل را تشکیل دادند که عبارتند از: (1) فضای آرام ، (2) فضاهای عمومی منعطف و جذاب و (3) فضاهای خصوصی راحت و نامرئی.

خانه برای خاطرات

Memory Transmitting

خانه برای خاطرات این خانه تصاویر خانه را توسط تیرهای چوبی و پشته ای آجدار آجرهای سفید منتقل می کند. نور از فضای آجرهای سفید در اطراف خانه می رود و فضای خاصی را برای مشتری ایجاد می کند. طراح از روشهای مختلفی برای حل محدودیت های این ساختمان برای تهویه هوا و فضای ذخیره سازی استفاده می کند. همچنین ، مواد را با حافظه مشتری مخلوط کرده و زیبایی زیبایی و زیبایی را از طریق ساختار ارائه دهید و به سبک منحصر به فرد این خانه متصل شوید.

خانه داخلی

Seamless Blank

خانه داخلی این خانه برای ارائه سبک زندگی بی نظیر مهماندار است که یک طراح گرافیک و خانه کارآفرین است. طراح مواد طبیعی را برای نشان دادن ترجیحات مهماندار و حفظ مناطق خالی برای پر کردن وسایل اعضای خانواده ارائه می دهد. آشپزخانه مرکز خانه است ، ویژه ای که برای اتاق مهمانسرا طراحی شده است و اطمینان حاصل کنید که والدین می توانند در هر مکانی ببینند. این خانه مجهز به کفپوش بدون درز گرانیت سفید ، نقاشی معدنی ایتالیایی ، شیشه شفاف و روکش پودر سفید است تا جزئیات ظریف مواد را نشان دهد.

خانه داخلی

Warm loft

خانه داخلی خانه ای به سبک صنعتی با مواد گرم. این خانه برای ارتقاء کیفیت زندگی عملکردهای مختلفی را برای مشتری آماده می کند. طراح سعی کرد تا لوله ها را به هر فضایی متصل کند و لوله های ترکیبی از چوب ، فولاد و ENT برای نشان دادن داستان زندگی مشتریان استفاده کند. با سبک صنعتی معمولی یکسان نیست ، این خانه فقط چند رنگ را وارد می کند و فضای ذخیره سازی زیادی را آماده می کند.

اتاق قفل

Sopron Basket

اتاق قفل Sopron Basket یک تیم بسکتبال بسکتبال بانوان مستقر در Sopron ، مجارستان است. از آنجا که آنها با 12 جام قهرمانی در سطح ملی یکی از موفق ترین تیم های مجارستان هستند و با کسب مقام دوم در یورو لیگ ، مدیریت این باشگاه تصمیم به سرمایه گذاری در یک مجموعه اتاق قفل جدید گرفت تا یک تسهیلات نسبتاً معتبر به نام این باشگاه داشته باشد ، متناسب با نیازهای بازیکن. بهتر ، به آنها انگیزه دهید و وحدت خود را ارتقا دهید.

معماری مختلط

Shan Shui Plaza

معماری مختلط این پروژه در واقع در شهر تاریخی شیان ، بین مرکز تجاری و رودخانه TaoHuaTan ، نه تنها پیوند گذشته و حال ، بلکه شهری و طبیعت است. این پروژه با الهام از داستان چینی شکوفه شکوفه هلو ، با ارائه یک ارتباط نزدیک با طبیعت ، یک مکان زندگی و کار بهشتی را ارائه می دهد. در فرهنگ چینی ، فلسفه آب کوه (شان شویی) معنای اساسی رابطه انسان و طبیعت را در خود جای داده است ، بنابراین با بهره گیری از منظره آبکی سایت ، این پروژه فضاهایی را ارائه می دهد که منعکس کننده فلسفه شان شویی در شهر است.