مجله طراحی
مجله طراحی
دهلیز

Sberbank Headquarters

دهلیز معماری سوئیس Evolution Design با همکاری استودیوی معماری روسی T + T معماران ، یک دهلیز بزرگ و چند منظوره بزرگ در دفتر مرکزی شرکت های بزرگ Sberbank در مسکو طراحی کرده است. نور آفتاب در روز خانه هایی از اتاقهای مختلف همکار و یک نوار قهوه خانه های مختلف را آب گرفت ، که اتاق جلسات الماس به حالت تعلیق در آن مرکز کانون حیاط داخلی است. بازتاب های آینه ، نمای داخلی لعاب دار و استفاده از گیاهان باعث ایجاد حس جادوگری و تداوم می شود.

طراحی دفتر

Puls

طراحی دفتر شرکت مهندسی آلمانی پالس به مکانهای جدید منتقل شد و از این فرصت برای تجسم و تحریک فرهنگ همکاری جدید در این شرکت استفاده کرد. طراحی جدید دفتر باعث ایجاد تغییر فرهنگی است و تیم ها از افزایش چشمگیر ارتباطات داخلی بویژه بین تحقیقات و توسعه و سایر بخش ها خبر می دهند. این شرکت همچنین شاهد افزایش جلسات غیر رسمی خود به خودی بوده است که شناخته می شود یکی از مهمترین شاخص های موفقیت در تحقیقات و نوآوری در توسعه است.

ساختمان مسکونی

Flexhouse

ساختمان مسکونی Flexhouse خانه ای تک خانواده در دریاچه زوریخ در سوئیس است. Flexhouse ساخته شده در یک قطعه مثلثی زمینی چالش برانگیز ، که بین خط راه آهن و جاده دسترسی محلی فشرده شده است ، نتیجه غلبه بر بسیاری از چالش های معماری است: مسافت محدود کننده مرز و حجم ساختمان ، شکل مثلثی طرح ، محدودیت در مورد بومی محلی. بنای حاصل از آن با دیوارهای گسترده ای از شیشه و نمای روبان مانند سفید ، از نظر ظاهری بسیار سبک و متحرک است که شبیه یک کشتی آینده گرایانه است که از دریاچه قایق گرفته و خود را مکانی طبیعی برای اسکله کردن کرده است.

6280.ch مرکز همکار

Novex Coworking

6280.ch مرکز همکار مرکز تفریحی 6280.ch در میان کوه ها و دریاچه ها واقع در مرکز سوئیس ، 6280.ch توجیهی به نیاز روزافزون به مکانهای کاری انعطاف پذیر و در دسترس در مناطق روستایی سوئیس. این شرکت به آزادکاران محلی و مشاغل كوچك فضای کاری معاصر را با فضای داخلی ارائه می دهد كه از محیط بوكسی سایت الهام می گیرند و در گذشته های صنعتی خود ادای احترام می كنند و در عین حال محكم طبیعت زندگی كار قرن بیست و یك را پذیرایی می كنند.

طراحی دفتر

Sberbank

طراحی دفتر پیچیدگی این پروژه طراحی یک محل کار چابک و با ابعاد عظیم در یک بازه زمانی بسیار محدود و نگه داشتن نیازهای جسمی و عاطفی کاربران اداری همیشه در قلب طراحی بوده است. Sberbank با طراحی جدید دفتر ، اولین گام ها را برای مدرن سازی مفهوم محل کار خود تعیین کرده است. طراحی جدید دفتر ، کارمندان را قادر می سازد وظایف خود را در مناسب ترین محیط کار انجام دهند و یک هویت معماری کاملاً جدید برای موسسه مالی پیشرو در روسیه و اروپای شرقی برقرار کند.

دفتر

HB Reavis London

دفتر مطابق استاندارد IWBI's WELL Building ، دفتر مرکزی HB Reavis UK با هدف ترویج یک کار مبتنی بر پروژه طراحی شده است که باعث شکسته شدن سیلوهای دپارتمان می شود و کار در تیم های مختلف را ساده تر و در دسترس تر می کند. با رعایت استاندارد ساختمان WELL ، طراحی محل کار نیز با هدف رفع مشکلات بهداشتی مرتبط با دفاتر مدرن از جمله کم تحرک ، روشنایی بد ، کیفیت پایین هوا ، انتخاب محدود مواد غذایی و استرس انجام می شود.