مجله طراحی
مجله طراحی
واحدهای مسکن

The Square

واحدهای مسکن ایده طراحی مطالعه روابط معماری بین اشکال مختلفی است که برای ایجاد واحدهای متحرک در کنار هم قرار گرفته اند. این پروژه شامل 6 واحد است که هر یک از آنها 2 کانتینر حمل و نقل بر روی یکدیگر تشکیل شده است که یک توده L شکل را تشکیل می دهد این واحدهای L شکل در موقعیت های با هم تداخل دارند و Voids و Solid را ایجاد می کنند تا احساس حرکت و ایجاد حرکت روزانه و تأمین نور روز کافی و تهویه مناسب را داشته باشند. محیط. هدف اصلی طراحی ایجاد خانه ای کوچک برای کسانی بود که شب را در خیابان ها می گذرانند بدون خانه و سرپناهی.

رستوران چینی

Ben Ran

رستوران چینی بن ران رستوران چینی با هنرمندی هماهنگ است که در یک هتل لوکس ، وانگوه Eminent ، مالزی واقع شده است. طراح از درون گرا و مختصر بودن تکنیک های سبک شرقی برای ایجاد یک سلیقه واقعی ، فرهنگ و روح رستوران استفاده می کند. این سمبل شفافیت ذهنی است ، سعادتمندان را رها کنید و به بازگشت طبیعی و ساده به ذهن اصلی دست پیدا کنید. فضای داخلی طبیعی و ناخوشایند است. با استفاده از مفهوم باستانی همچنین همزمان با نام رستوران بن ران ، به معنی اصلی و طبیعت است. رستوران تقریباً 4088 فوت مربع است.

فعال سازی پرانرژی پل ها

Solar Skywalks

فعال سازی پرانرژی پل ها کلانشهرهای جهان - مانند پکن - تعداد زیادی عابر پیاده را در حال عبور از شریانهای پر رفت و آمد دارند. آنها غالباً جذاب نیستند و باعث کاهش سطح کلی تصور شهری می شوند. ایده طراحان از پوشیدن پیاده روها با ماژول های زیبایی شناسی ، تولید برق و تبدیل آنها به نقاط جذاب شهر ، نه تنها پایدار است ، بلکه باعث ایجاد تنوع مجسمه ای می شود که در منظره شهری به چشم نواز تبدیل می شود. ایستگاه های شارژ اتومبیل E یا دوچرخه E در زیر پیاده ها از انرژی خورشیدی به طور مستقیم در سایت استفاده می کنند.

سالن مو

Vibrant

سالن مو با ثبت ماهیت تصویر گیاه شناسی ، باغ آسمانی در سراسر راهرو ایجاد شده است ، بلافاصله پذیرای میهمانان به زیر شیروانی می رود ، به دور از جمعیت حرکت می کند و از ورودی آن استقبال می کند. با نگاهی بیشتر به فضا ، طرح باریک و باریک با لمس های طلایی جزیی گسترش می یابد. استعاره های گیاه شناسی هنوز هم با شور و نشاط در تمام اتاق بیان می شوند و باعث جایگزینی صدای شلوغی می شوند که از خیابان ها بیرون می آید و در اینجا به یک باغ پنهانی تبدیل می شود.

اقامتگاه خصوصی

City Point

اقامتگاه خصوصی طراح به دنبال الهام از منظر شهری بود. از این طریق مناظر فضای شهری پرخاشگرانه به فضای نشیمن گسترش یافته و این پروژه را با موضوع متروپولیتن مشخص می کند. برای ایجاد جلوه های دیداری و جادویی پر زرق و برق ، رنگ های تیره توسط نور برجسته می شدند. با استفاده از موزائیک ، نقاشی و چاپ دیجیتال با ساختمانهای مرتفع ، تصور یک شهر مدرن به فضای داخلی منتقل شد. طراح تلاش زیادی برای برنامه ریزی فضایی انجام داد ، خصوصاً روی کارایی متمرکز بود. نتیجه یک خانه شیک و مجلل بود که به اندازه کافی جادار بود تا بتواند به 7 نفر خدمات دهد.

دهلیز

Sberbank Headquarters

دهلیز معماری سوئیس Evolution Design با همکاری استودیوی معماری روسی T + T معماران ، یک دهلیز بزرگ و چند منظوره بزرگ در دفتر مرکزی شرکت های بزرگ Sberbank در مسکو طراحی کرده است. نور آفتاب در روز خانه هایی از اتاقهای مختلف همکار و یک نوار قهوه خانه های مختلف را آب گرفت ، که اتاق جلسات الماس به حالت تعلیق در آن مرکز کانون حیاط داخلی است. بازتاب های آینه ، نمای داخلی لعاب دار و استفاده از گیاهان باعث ایجاد حس جادوگری و تداوم می شود.