مجله طراحی
مجله طراحی
مجموعه مبلمان

ChuangHua Tracery

مجموعه مبلمان ChuangHua Tracery مناسب برای دکوراسیون منزل ، فضای تجاری ، هتل یا استودیو است که ذات آن با الهام از ChuangHua ، الگوی کوره پنجره های چینی است. با استفاده از فناوری خمش ورق فلزی و پوشش رنگ پودری در رنگ قرمز مایل به قرمز ، رنگ سفید کاملاً روشن رنگی را نشان می دهد که ظاهر جشن آن را روشن می کند و آنها را از تصویری فلزی سخت ، سرد و سنگین خلاص می کند. زیبایی و تمیز زیبایی از نظر زیبایی در فرم ساختاری طراحی شده است ، هنگامی که نور از الگوی ردیابی برش لیزر عبور می کند ، سایه بر روی دیوار و کف اطراف آن پیش بینی می شود که نمای زیبایی از خود نشان می دهد.

اسباب بازی یادگیری آموزشی

GrowForest

اسباب بازی یادگیری آموزشی کمک به کودکان برای درک اهداف توسعه پایدار زندگی در زمین ، حفاظت ، حفاظت و احیای جنگلها. درختان مدل یکسان با گونه های چوبی داخلی تایوان از اقاقیا ، سدر بخور بخور ، توشیگی ، صنوبر تایوان ، درخت کافور و صنوبر آسیایی است. لمس گرم بافت چوبی ، رایحه بی نظیر هر گونه درخت و زمین ارتفاع برای گونه های مختلف درختی. یک کتاب داستان مصور به ریشه داری کودکان با مفهوم حفاظت از جنگل ، یادگیری تفاوت بین گونه های درخت تایوان ، آوردن مفهوم جنگل های حفاظت شده با کتاب عکس کمک می کند.

چمدان پایداری

Rhita

چمدان پایداری مونتاژ و جداسازی قطعات با هدف پایداری طراحی شده است. با طراحی سیستم ساختاری لولا نوآورانه ، 70 درصد قطعات کاهش یافته اند ، هیچ چسب و یا پرچ برای تثبیت ، عدم دوخت روکش داخلی وجود ندارد ، که این امر باعث آسان تر شدن تعمیر می شود و کم شدن 33 درصد از حجم بار ، درنهایت چمدان را تمدید می کند چرخه زندگی. برای شخصی سازی چمدان خود یا تعویض قطعات ، امکان تهیه چمدان های برگشتی به مرکز تعمیر مورد نیاز ، کلیه قطعات قابل خرید نیست و باعث صرفه جویی در وقت و کاهش ردپای کربن می شود.

صندلی فلزی در فضای باز

Tomeo

صندلی فلزی در فضای باز در دهه 60 ، طراحان بینایی اولین مبلمان پلاستیکی را توسعه دادند. استعداد طراحان همراه با تطبیق پذیری ماده باعث ضرورت آن شد. هم طراحان و هم مصرف کنندگان به آن معتاد شدند. امروز خطرات زیست محیطی آن را می شناسیم. هنوز تراس های رستوران مملو از صندلی های پلاستیکی است. دلیل این امر این است که بازار جایگزین کمی دارد. دنیای طراحی با تولیدکنندگان مبلمان فلزی کاملاً پرجمعیت است ، حتی گاهی اوقات طرحهای منتشر شده از اواخر قرن نوزدهم را منتشر می کند ... در اینجا تولد Tomeo به وجود می آید: یک صندلی استیل مدرن ، سبک و پشته.

نصب فانوس

Linear Flora

نصب فانوس فلور خطی با شماره "سه" از بوگوی ویلای ، گل پینگ تونگ شهرستان الهام گرفته شده است. به غیر از سه گلبرگ بوگینویلا که از زیر آثار هنری دیده می شوند ، تغییرات و چند ضرب سه در جنبه های مختلف قابل مشاهده است. برای تجلیل از سی و پنجمین سالگرد جشنواره فانوس تایوان ، هنرمند طراحی روشنایی ری تنگ تایت پای از طرف معاونت فرهنگی شهرستان پینگ تونگ دعوت شده است تا یک فانوس غیر متعارف ، ترکیبی منحصر به فرد از فرم و فناوری ، ارسال پیام تحول میراث جشنواره و ارتباط آن با آینده

نور محیط

25 Nano

نور محیط 25 نانو ابزاری نوری هنری برای نشان دادن زودگذر و ماندگاری ، تولد و مرگ است. 25 با همکاری با شرکت تولیدی شیشه ای استخر Spring Pool Glass Co.، LTD ، که چشم انداز آن در ساخت یک حلقه بازیافت شیشه ای منظم برای آینده ای پایدار است ، 25 Nano حباب نسبتاً شکننده را به عنوان یک واسطه در مقابل شیشه جامد برای تجسم این ایده انتخاب کرد. در ساز ، تابش نور از طریق چرخه های زندگی حباب ، رنگ و رنگی مانند رنگین کمان و سایه هایی به محیط را ایجاد می کند و فضایی رویایی در اطراف کاربر ایجاد می کند.