مجله طراحی
مجله طراحی
میز قهوه

Planck

میز قهوه این میز از تکه های مختلف تخته سه لا ساخته شده است که تحت فشار به هم چسبیده اند. سطوح ماسه ای ماسه ای و لاک شده و با لاک مات و بسیار قوی ساخته شده اند. 2 سطح وجود دارد - از آنجا که داخل جدول توخالی است - که برای قرار دادن مجلات یا پلاک ها بسیار کاربردی است. در زیر میز ساخته شده در چرخ های گلوله وجود دارد. بنابراین فاصله بین کف و میز بسیار اندک است ، اما در عین حال ، جابجایی آن نیز آسان است. نحوه استفاده از تخته سه لا (عمودی) آن را بسیار قوی می کند.

کانسپت کالسکه

Dhyan

کانسپت کالسکه مفهوم سالن دیهان با ارتباط با طبیعت ، طراحی مدرن را با ایده های سنتی شرقی و اصول آرامش درونی ترکیب می کند. Dhyan (سانسکریت: مراقبه) با استفاده از Lingam به عنوان الهام فرم و باغ های بدیعی و ژاپنی به عنوان مبنایی در ماژول های مفهوم ، فلسفه های شرقی را به پیکربندی های متنوع تبدیل می کند و به کاربر امکان می دهد مسیر خود را برای ذن / آرامش انتخاب کند. حالت آبگیر با استفاده از آبشار و حوضچه کاربر را احاطه کرده است ، در حالی که حالت باغ با فضای سبز کاربر را احاطه کرده است. حالت استاندارد شامل مناطق ذخیره سازی تحت یک سکوی است که به عنوان قفسه عمل می کند.

کنترل دسترسی 3D تشخیص چهره

Ezalor

کنترل دسترسی 3D تشخیص چهره Ezalor با سنسور چندگانه و سیستم کنترل دسترسی دوربین دیدار کنید. الگوریتم ها و محاسبات محلی برای حفظ حریم خصوصی طراحی شده اند. فناوری ضد پوسیدگی سطح مالی مانع از ماسک های پوستی می شود. نورپردازی بازتابی نرم باعث راحتی می شود. در چشم چشم ، کاربران می توانند با سهولت به جایی که دوستشان دارند دسترسی پیدا کنند. احراز هویت بدون لمس آن ، بهداشت را تضمین می کند.

مجموعه مبلمان

Phan

مجموعه مبلمان مجموعه Phan با الهام از ظروف Phan که فرهنگ کانتینر تایلندی است. طراح از ساختار ظروف Phan برای ساخت ساختار مبلمان استفاده می کند که باعث استحکام آن می شود. فرم و جزئیات آن را مدرن و ساده طراحی کنید. این طراح برای ساخت یک جزئیات پیچیده و منحصر به فرد که متفاوت از سایرین است از فناوری برش لیزری و یک ترکیب دستگاه فلز تاشو با چوب CNC استفاده کرد. سطح با یک سیستم پوششی پودری به پایان رسیده است تا ساختار طولانی ، محکم اما سبک باقی بماند.

مدفوع تاشو

Tatamu

مدفوع تاشو تا سال 2050 دو سوم جمعیت زمین در شهرها زندگی می کنند. هدف اصلی تاتامو تهیه مبلمان انعطاف پذیر برای افرادی است که فضای آنها محدود است از جمله افرادی که مرتباً در حال حرکت هستند. هدف از ایجاد مبلمان بصری است که استحکام را با یک شکل فوق العاده نازک ترکیب می کند. برای استقرار مدفوع فقط یک حرکت پیچش طول می کشد. در حالی که تمام لولا های ساخته شده از پارچه با دوام و وزن آن سبک است ، اما طرف های چوبی باعث پایداری می شوند. پس از اعمال فشار بر روی آن ، مدفوع به دلیل مکانیسم و هندسه منحصر به فرد خود ، محکم تر می شود زیرا قطعات آن به هم قفل می شوند.

صندلی

Haleiwa

صندلی Haleiwa قایق بادوام پایدار را به منحنی های گسترده می پوشاند و یک سیلوت مشخص را به نمایش می گذارد. مواد طبیعی ادای احترام به سنت صنعتگرانه در فیلیپین ، که برای زمان های گذشته اصلاح شده است. تطبیق پذیری یا به عنوان قطعه بیانیه استفاده می شود ، تطبیق پذیری طراحی باعث می شود این صندلی با سبک های مختلف سازگار باشد. با ایجاد تعادل بین فرم و کارکرد ، فضل و قدرت ، معماری و طراحی ، Haleiwa به همان اندازه زیباست که راحت باشد.