مجله طراحی
مجله طراحی
فرش

feltstone rug

فرش فرش منطقه سنگ نمدی توهم نوری از سنگهای واقعی را نشان می دهد. استفاده از پشم های مختلف باعث تکمیل ظاهر و احساس فرش می شود. سنگ ها از نظر اندازه ، رنگ و اندازه با یکدیگر متفاوت هستند - سطح در طبیعت به نظر می رسد. برخی از آنها اثر خزه دارند. هر سنگریزه دارای هسته فوم است که 100٪ پشم آن را احاطه کرده است. براساس این هسته نرم ، هر سنگ تحت فشار فشرده می شود. پشتی فرش یک تشک شفاف است. سنگ ها به هم و با تشک دوخته می شوند.

مبل مدولار

Laguna

مبل مدولار صندلی های طراح Laguna یک مجموعه گسترده و معاصر از مبل ها و نیمکت های مدولار است. طراحی شده توسط معمار ایتالیایی النا Trevisan با داشتن مکان های صندلی شرکتی در ذهن ، یک راه حل مناسب برای منطقه پذیرش بزرگ یا کوچک و فضاهای Breakout است. ماژول های مبل خمیده ، دایره ای و مستقیم با و بدون بازو ، همه یکپارچه با میزهای قهوه مطابق با هم ترکیب می شوند تا انعطاف پذیری در ایجاد چندین طرح طراحی داخلی داشته باشند.

شیر آب

Moon

شیر آب این نگاه ارگانیک و تداوم منحنی های این شیر آب از فاز هلال ماه الهام گرفته شده است. شیر آب حمام ماه بدن و دسته را به شکلی منحصر به فرد ادغام می کند. سطح مقطع دایره ای از قسمت زیر شیر آب به سمت نطفه خروجی بالا می رود که نمایه ماه شیر را ایجاد می کند. یک برش تمیز در حالی که حجم را کم می کند ، بدن را از دسته جدا می کند.

لامپ

Jal

لامپ فقط یکی دیگر از لامپ ها ، جل ، بر سه اصل اصلی بنا شده است: سادگی ، کیفیت و خلوص. این شامل سادگی طراحی ، کیفیت مواد و خلوص هدف محصول می باشد. این به صورت اساسی نگه داشته می شد اما به اندازه ای برابر به شیشه و نور نیز اهمیت می داد. به همین دلیل از جلال می توان به روش های مختلف ، قالب و متن استفاده کرد.

ربات کمک

Spoutnic

ربات کمک Spoutnic یک ربات حمایتی است که برای آموزش مرغها برای قرار دادن در صندوق های لانه خود طراحی شده است. مرغها از رویکرد او برخاسته و به لانه باز می گردند. به طور معمول ، پرورش دهنده مجبور است هر ساعت یا حتی نیم ساعت در اوج تخم گذاری ، در تمام ساختمان های خود به اطراف بپردازد تا از تخم مرغ ها روی زمین جلوگیری نشود. ربات کوچک خودمختار Spoutnic به راحتی از زیر زنجیره تامین عبور می کند و می تواند در تمام ساختمان گردش کند. باتری آن روز را شارژ می کند و در یک شب شارژ می شود. این کار پرورش دهندگان را از یک کار خسته کننده و طولانی رها می کند و باعث می شود محصول بهتری انجام شود و تعداد تخم های تخلیه شده را محدود کند.

گیتار چند منظوره

Black Hole

گیتار چند منظوره سیاه چاله یک گیتار چند کاره است که بر اساس سبک های موسیقی سخت راک و فلزی ساخته شده است. شکل بدن احساس راحتی به گیتار سازها می دهد. این مجهز به نمایشگر کریستالی مایع در fretboard است تا جلوه های بصری و برنامه های یادگیری تولید کند. علائم بریل در پشت گردن گیتار ، می تواند به افرادی که نابینا هستند یا بینایی کم برای گیتار دارند کمک کند.