مجله طراحی
مجله طراحی
میز لپ تاپ

Ultraleggera

میز لپ تاپ در فضای زندگی کاربر قادر به انجام وظیفه یک میز قهوه و پاسخگویی به نیازهای قرار دادن ، ترک ، نگه داشتن تعدادی از اشیاء خواهد بود. این نه تنها برای استفاده از لپ تاپ طراحی شده است ، بلکه ممکن است برای استفاده لپ تاپ نیز کمتر مشخص باشد. این می تواند موقعیت های مختلف صندلی را بدون محدود کردن تحرک هنگام استفاده روی زانو امکان پذیر کند ؛ به طور خلاصه ، مبلمان خانگی که برای استفاده روی زانوها در نظر گرفته نشده باشد ، اما هنوز هم استفاده در مواقع موجود در واحدهای صندلی مانند صندلی های صندلی برای کوتاه مدت است.

صندلی

Stocker

صندلی Stocker یک همجوشی بین مدفوع و صندلی است. صندلی های چوبی قابل انعطاف پذیر برای امکانات خصوصی و نیمه رسمی مناسب است. شکل بیانگر آن زیبایی چوب های محلی را تأکید می کند. طراحی و ساخت و ساز پیچیده آن را با ضخامت مواد 8 میلی متر از چوب 100٪ جامد قادر می سازد تا یک ماده مستحکم اما سبک با وزن فقط 2300 گرم ایجاد کند. ساخت و ساز جمع و جور استکر اجازه می دهد تا فضای ذخیره سازی صرفه جویی شود. بر روی هم قرار گرفته ، به راحتی قابل ذخیره است و به دلیل طراحی خلاقانه خود ، Stocker را می توان به طور کامل زیر یک میز فشار داد.

میز قهوه

Drop

میز قهوه قطره ای که توسط استادان چوب و سنگ مرمر به طور دقیق تولید می شود. شامل بدن لاک بر روی چوب جامد و سنگ مرمر است. بافت خاص مرمر همه محصولات را از یکدیگر جدا می کند. قطعات فضایی میز قهوه قطره ای به سازماندهی وسایل خانه کوچک کمک می کند. یکی دیگر از ویژگی های مهم طراحی ، سهولت در حرکت است که توسط چرخ های مخفی که در زیر بدنه قرار دارند ، فراهم می شود. این طرح امکان ایجاد ترکیب های مختلف با گزینه های سنگ مرمر و رنگ را فراهم می کند.

میز کار

Timbiriche

میز کار به نظر می رسد طراحی منعکس کننده زندگی مداوم در حال تغییر انسان معاصر در فضایی چند برابر و ابداع است که با یک سطح واحد مطابق با عدم حضور یا وجود تکه های چوب که به صورت لغزنده ، برداشته یا قرار می گیرد ، بی نهایت از امکانات برای ساماندهی اشیاء را ارائه می دهد. در یک فضای کاری ، اطمینان از ماندگاری در مکانهای ایجاد شده عرفی و پاسخگوی نیازهای هر لحظه. این طراحان از بازی سنتی timbiriche الهام گرفته اند و جوهره قرار گرفتن ماتریس از نقاط متحرک شخصی را بازگو می کنند که فضای بازیگوش را برای محیط کار فراهم می کند.

فرش سازگار

Jigzaw Stardust

فرش سازگار فرش ها به صورت لوزی و شش ضلعی ساخته شده اند که به راحتی با یک سطح ضد لغزش در کنار یکدیگر قرار می گیرند. مناسب برای پوشاندن کف و حتی برای دیوارها برای کاهش صداهای مزاحم. قطعات در 2 نوع مختلف عرضه می شوند. تکه های صورتی روشن در پشم NZ با خطوط گلدوزی شده در فیبر موز به هم می چسبانند. قطعات آبی روی پشم چاپ می شود.

گیتار برقی

Eagle

گیتار برقی عقاب یک مفهوم جدید گیتار برقی را بر اساس طراحی سبک ، فوتوریستی و مجسمه سازی با یک زبان طراحی جدید با الهام از Streamline و فلسفه های طراحی Organic ارائه می دهد. شکل و عملکرد در یک موجودیت کامل با نسبت های متعادل ، حجم درهم تنیده و خطوط ظریف با حس جریان و سرعت متحد می شوند. احتمالاً یکی از سبکترین گیتارهای برقی در بازار واقعی است.